diumenge, 14 de març de 2010
UE LLEIDA 0 - 1 Ontinyent (FINAL)
Ultima modificació: 20:44
Evarist Giralt, alcalde d'Almatret, un dels pobles afectats.
SEGRE RŔDIO

Vista del poble de Mequinensa, on estŕ previst que s'ubiqui la futura central tčrmica de la franja.
Vista del poble de Mequinensa, on estŕ previst que s'ubiqui la futura central tčrmica de la franja.
SEGRE
L'Ajuntament d'Almatret i els d'altres municipis del Baix Segre ho tenen clar, no volen la central tčrmica prevista a Mequinensa. Aquest dilluns hi ha prevista una reunió entre el delegat del Govern a Lleida, Miquel Pueyo, responsables dels departaments de Medi Ambient i Economia i Finances i els alcaldes de 10 municipis del Baix Segre. L'Objectiu inicial de la trobada és facilitar als alcaldes la informació de que disposa la Generalitat respecte a la central de Mequinensa, ja que els ajuntaments dels municipis lleidatans més propers a la Franja es queixen que el govern d'Aragó no els ha facilitat cap informació.
Asseguren que la proximitat d'alguns pobles del Segriŕ amb el terme de Mequinensa fa que la central pugui tenir efectes negatius sobre la seva població. És per aixň, que, a més, d'obtenir tota la informació respecte al projecte, els alcaldes del Baix Segre demanaran a la Generalitat el seu suport per aturar el projecte de la central tčrmica. Ho ha explicat l'alcalde d'Almatret, Evarist Giralt.
TALL ALMATRET CENTRAL
Els alcaldes ja han demanat també una reunió amb el conseller de Meid Ambient, Francesc Baltasar. Per la seva banda, la plataforma Almatret Net ha recollit més de 1.000 firmes contra la central de Mequinensa.
2010© Grup Segre