SEGRE

REPORTATGE

Bateig de muntanya

Nora Lara, de Rosselló, va guanyar el premi de ‘Cercle’ El teu temps: la primavera || La setmana passada va gaudir, amb la seua parella, del premi a l’hotel Castellarnau d’Escaló

Nora Lara i la seua parella, Jordi, van aprofitar l'estada a Escaló per visitar el Parc d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Amb una bucòlica imatge de primavera, Nora Lara va guanyar l’última edició del concurs de Cercle, El teu temps:  la primavera, el premi de la qual consistia en una estada a l’hotel Castellarnau d’Escaló, del qual la nostra lectora va gaudir amb la seua parella, el Jordi, la setmana passada.

La Nora, que té 21 anys, és de Rosselló i actualment compagina la seua feina de dissenyadora freelance de pàgines web amb la preparació d’unes oposicions al departament de Justícia de la Generalitat.

Gran aficionada a la fotografia, no surt mai sense la càmera i així ho va fer la primavera passada en què, amb el Jordi i la seua neboda, van recórrer els camps escatxigats de roselles de Gimenells, d’on és ell. “Va ser en veure el camp verd amb els seus petits esclats rojos i la càlida llum de la tarda que li vaig demanar a la petita Júlia que posés per a la instantània que va resultar guanyadora”, rememora. “És la primera vegada que em presentava al concurs, malgrat que la meua germana sempre insistia que ho fes, i el que menys m’esperava era guanyar-lo”, afegeix.

A més, aquest premi ha significat per a la Nora un feliç descobriment. “Soc més de platja, de manera que mai havia estat a la muntanya i per a mi ha representat una sorpresa comprovar la bellesa d’aquesta zona del Pallars Sobirà”, relata entusiasmada.

El Jordi, que en ser un gran aficionat a l’esquí coneix aquestes valls, “va aprofitar per ensenyar-me alguns racons preciosos. Vam visitar Espot i ens vam moure fins al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, on vam passar unes hores esplèndides. Pot dir-se que aquest ha estat el meu bateig de muntanya i l’experiència ha estat tan bona que puc assegurar que hi tornaré”, afirma.

L’estada a l’hotel Castellarnau no va poder ser més gratificant. “Tot just arribar, vam topar amb una terrassa amb jardí que convidava a asseure’s i gaudir de la pau i el bon clima. A més a més, l’habitació i el menjar van estar superbé, així com l’atenció amb què ens van tractar”, afirma la guanyadora del concurs de primavera que, fruit d’aquesta experiència, convida a tots aquells que, com ella, encara no han estat al Pirineu que no deixin passar l’ocasió de conèixer-lo.

Una terrassa per gaudir de la naturalesa

“En arribar a l’Hotel Castellarnau, el primer que vam veure va ser la fabulosa terrassa”, van explicar la Nora i el Jordi a l’uníson. “Ens va encantar i abans d’entrar a registrar-nos no vam poder resistir-nos a prendre un refresc a l’ombra dels arbres”, assegura ella.

Bateig de muntanya

Una terrassa per disfrutar de la naturalesa.

La foto guanyadora. Amb aquesta delicada imatge, la Nora va obtenir el premi del concurs, en el qual van participar més de 200 fotos que poden veure's a segre.com/cercle. Actualment hi ha altres concursos vigents: Estiu, Vacances i L'estiu en colors.