x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

L'associació professional d'Agents Rurals es persona com a acusació en el cas del doble crim d'Aspa

Actualitzada 27/01/2017 a les 16:42
Reclamen a la Generalitat més agents i més mitjans
El caçador, Ismael Rodríguez Clemente, ahir pujant al furgó policial després de finalitzar la reconstrucció del doble crim a Aspa.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El caçador, Ismael Rodríguez Clemente, ahir pujant al furgó policial després de finalitzar la reconstrucció del doble crim a Aspa.

L'Associació professional d'agents rurals de Catalunya (Asparc) s'ha personat com a acusació popular en el cas de l'homicidi de dos agents el passat dissabte per part d'un caçador en Aspa (Segrià, Lleida) per procurar podrà tenir accés a tot el sumari i que la condemna sigui "el més alta possible".

El Jutjat d'Instrucció 4 de Lleida ha acceptat la personació.

L'Associació espanyola d'agents forestals i mediambientals (Aeafma), amb la qual Asparc està federada, es personarà també en el procediment de manera paral·lela, segons ha informat l'associació en un comunicat.
Sobre el posicionament de l’Asparc envers l’ús d’armes
D’altra banda, l’associació professional d’Agents Rurals ha valorat que les noves condicions per a les inspeccions de caça (amb equips de 3 agents, amb armilles antibales i un d’ells amb arma de defensa) són les que des de 2004 es venien aplicant en tots els serveis especials d’antifurtivisme (nocturns i específics) que fa el Cos d’Agents Rurals.

L’associació referma que no és nou que els Agents Rurals duguin armes. En aquest sentit, explica que no s’han adquirit noves armes (ja es tenien i ja s’usaven).

L’Asparc confia que aquestes mesures, que ara s’aplicaran en totes les inspeccions de caça, “siguin provisionals i transitòries”, i reclama més agents i mitjans per poder realitzar les inspeccions amb la màxima seguretat.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre