x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

L'Audiència arxiva la causa contra el menor acusat d'injuriar un Mosso mort en accident a Boldú

Actualitzada 26/04/2017 a les 13:54
El jutjat de menors l’havia condemnat a set mesos de feines socioeducatives
L'edifici judicial de Lleida.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© L'edifici judicial de Lleida.

Segre
L'Audiència de Lleida ha absolt el menor que va dir a través de les xarxes socials que no sentia pena per la mort d'un Mosso d'Esquadra en un accident de trànsit a Boldú, al terme municipal de la Fuliola (Urgell), el 2014. El jutjat de menors el va condemnar a set mesos de feines socioeducatives per injúries greus, però ara l’Audiència ha acceptat el recurs presentat per la defensa del jove i l’ha absolt en considerar que, tot i que els fets són reprovables, preval la llibertat d'expressió.

El comentari a les xarxes socials feia referència a l’accident mortal d'un agent dels Mosso d'Esquadra de 42 anys, veí de Lleida, el 31 de desembre de 2014. El seu cotxe patrulla es trobava aturat en una benzinera de la C-53 a Boldú quan un altre vehicle, conduït per un jove de Balaguer, va sortir de la via i va envestir la patrulla policial. L’agent dels Mossos va ser evacuat en estat crític a l’hospital, on va morir hores després, mentre que la seua companya va resultar ferida molt greu.

El conductor de l’altre vehicle va ser ingressat en un centre psiquiàtric en sospitar que podria haver patit un brot psicòtic que l’hauria portat a estavellar el seu cotxe contra els policies.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre