Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha iniciat la licitació de les obres per a perllongar l’L-311b fins a l’autovia A-2 a Cervera, per tal de millorar la mobilitat en aquest municipi. Els treballs, que es liciten per un import d’1,3 milions d’euros, permetran dotar el nucli urbà d’una nova connexió amb l’autovia, així com amb l’Eix Transversal, i l’L-311 (carretera cap a Guissona).
Es preveu que les obres comencin la tardor vinent, amb un termini d’execució de 5 mesos.
La carretera es perllongarà des de l’avinguda de Guissona fins a la rotonda d’accés de l’A-2, que també enllaça amb l’Eix Transversal, i les carreteres L-311 i N-141f (de les Oluges).