x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

MOBILITAT FERROCARRIL

Cinc dies sense trens i un altre cop autocars entre Balaguer i la Pobla

  • REDACCIÓN
Actualitzada 23/07/2017 a les 08:47
Transbord a Balaguer el passat 26 de juny.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Transbord a Balaguer el passat 26 de juny.

AMADO FORROLLA

Els trens deixaran de circular a la línia de la Pobla entre Balaguer i el Pallars Jussà entre el 31 de juliol i 4 d’agost, cinc dies en què Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) contractarà autocars per cobrir aquest trajecte. Així ho anuncia l’operadora ferroviària a la seua pàgina web, a través d’un comunicat en el qual explica que la interrupció dels trens es deu a “treballs de manteniment ordinari”. Serà la segona vegada aquest estiu en què la circulació dels combois s’interromp per aquesta raó.

La primera va començar el passat 26 de juny i va durar també cinc dies amb autocars entre Balaguer i la Pobla de Segur, mentre un dels dos combois se sotmetia a revisió a les cotxeres del Pla de Vilanoveta de Lleida i un taller de Barcelona. FGC va explicar llavors que aquesta operació formava part de les condicions acordades amb el fabricant, Stadler, i amb l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif), titular dels dos primers quilòmetres de vies des de l’estació de Lleida.

 


És la segona vegada aquest estiu que se suspenen trajectes per revisions dels nous trens

 

Al cap de poc de completar-se aquesta revisió, ja a començaments del mes de juliol, una avaria elèctrica en un dels trens va obligar també a suspendre trajectes entre Balaguer i la Pobla i va obligar a contractar autocars durant un dia (vegeu SEGRE del 6 de juliol).

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre