x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

TRÀNSIT SINISTRALITAT

Un camió accidentat talla un carril de l'N-240 quatre hores a les Borges

  • R.RÍOS
Actualitzada 04/01/2018 a les 10:29
Més ferits greus el 2017 en vies de Ponent
Imatge del camió accidentat ahir a la carretera N-240, a les Borges Blanques.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge del camió accidentat ahir a la carretera N-240, a les Borges Blanques.

MAGDALENA ALTISENT

Un accident en què es va veure implicat un camió va obligar a tallar ahir al matí durant més de quatre hores un carril de la carretera N-240, al seu pas per les Borges Blanques. Els fets van tenir lloc poc després del matí, quan per causes que es desconeixen un tràiler va sortir de la via i va quedar travessat ocupant un carril lent d’aquesta carretera a l’altura del quilòmetre 61, en direcció a Tarragona.

El sinistre, en el qual no hi va haver ferits, va obligar a tallar el carril fins gairebé dos quarts de dos del migdia, fet que va provocar retencions puntuals. D’altra banda, ahir també es van registrar dos accidents més. El primer va ser a la C-14 a Tàrrega poc després de la mitjanit, quan un cotxe va xocar amb dos senglars, en què el conductor va resultar il·lès. El segon sinistre va tenir lloc a l’autovia A-22 a Almacelles, quan dos vehicles van col·lidir a l’altura del quilòmetre 19. Sanitaris del SEM van atendre dos persones.

 


Un cotxe xoca amb dos senglars a Tàrrega i dos persones ferides en una col·lisió a Almacelles

 

D’altra banda, el Servei Català de Trànsit va presentar ahir el balanç de sinistralitat de l’any passat, segons el qual trenta-cinc persones han mort en carreteres de les comarques lleidatanes (quaranta segons les xifres comptabilitzades per SEGRE, que inclouen vies urbanes i víctimes mortals passades vint-i-quatre hores) en trenta-tres accidents mortals.

Lleida és l’única província de Catalunya (on van morir 169 persones, un 9,7 per cent més), amb Barcelona, en la qual augmenta la sinistralitat, mentre que a Girona es manté i a Tarragona es redueix. A més, durant l’any passat es van registrar també 144 ferits de gravetat en sinistres de trànsit, una xifra superior a la del 2016, quan en van ser 132, i també a la del 2010, quan n’hi va haver 138.

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre