x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Comissen tabac de contraban a un passatger de l'aeroport d'Alguaire

Actualitzada 21/01/2019 a les 18:16
Un viatger anglès que volava a Birmingham portava en dos maletes 10 quilos de picadura de tabac andorrà
Comissen Comissen tabac de contraban a un passatger de l'aeroport d'Alguairetabac de contraban a un passatger de l'aeroport d'Alguaire

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Comissen tabac de contraban a un passatger de l'aeroport d'Alguaire

La Guàrdia Civil, que porta a terme tasques fiscals a l'aeroport d'Alguaire, va comissar aquest diumenge 10 quilograms de picadura de tabac de contraban a un passatger del vol Lleida-Birmingham. L'home, de 46 anys i resident al Regne Unit, portava el tabac, de procedència andorrana, en dos maletes de viatge, el qual ser detectat en la inspecció per escàners dels equipatges, segons la Guàrdia Civil.

El vol entre Lleida i Birmingham es realitza cada diumenge i la majoria de viatgers són anglesos que van a esquiar a Andorra. Es tracta de la primera intervenció de la Guàrdia Civil en aquest vol.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre