Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
La Guàrdia Civil, que porta a terme tasques fiscals a l'aeroport d'Alguaire, va comissar aquest diumenge 10 quilograms de picadura de tabac de contraban a un passatger del vol Lleida-Birmingham. L'home, de 46 anys i resident al Regne Unit, portava el tabac, de procedència andorrana, en dos maletes de viatge, el qual ser detectat en la inspecció per escàners dels equipatges, segons la Guàrdia Civil.
El vol entre Lleida i Birmingham es realitza cada diumenge i la majoria de viatgers són anglesos que van a esquiar a Andorra. Es tracta de la primera intervenció de la Guàrdia Civil en aquest vol.