x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

CERTAMEN NOVES TECNOLOGIES

Balanç positiu de la Targalan, certamen consolidat entre el sector

05/08/2019 a les 05:22
El públic va poder jugar amb una exposició de consoles vintage.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El públic va poder jugar amb una exposició de consoles vintage.

SEGRE TÀRREGA

Membres de l’Associació Agrat, entitat organitzadora de la Lan Party de Tàrrega, van fer ahir un balanç positiu de la setena edició de la Targalan, certamen que consideren que s’ha consolidat entre els aficionats als videojocs i a la informàtica. Dani Moya, de la comissió organitzadora de la Targalan, va destacar que “la majoria dels participants són repetidors”. Moya va destacar que “aquest any no ha fet tanta calor” i va agrair la col·laboració del Club Natació, que permet oferir, als inscrits, entrada gratuïta a les piscines municipals. Moya també va dir que en aquesta edició han pogut solucionar alguns problemes de connectivitat amb l’administració de la càrrega per cada participant.

Una de les novetats d’aquesta setena edició de la festa informàtica va ser que es van retransmetre els tornejos en directe per internet amb l’objectiu que “la Targalan arribés a tot el món, no només a aquest pavelló de Tàrrega”.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre