x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

EMERGÈNCIES INCENDIS

Un foc forestal crema una hectàrea a Bellver

Actualitzada 06/02/2020 a les 09:53
Un bomber sufocant l’incendi a Bellver de Cerdanya.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Un bomber sufocant l'incendi a Bellver de Cerdanya.

BOMBERS DE LA GENERALITAT

Els Bombers de la Generalitat van sufocar ahir a la tarda un incendi que va calcinar una hectàrea de vegetació a Bellver de Cerdanya. El foc es va originar pocs minuts després de dos quarts de quatre de la tarda al marge dret de la carretera GIV-4031. Fins al lloc dels fets es van traslladar un total de sis dotacions del Grup de Suport d’Actuacions Forestals (GRAF), així com dos helicòpters que van estabilitzar les flames dos hores després i van finalitzar l’actuació al voltant de les 17.30 hores. Les flames van calcinar prop d’1,20 hectàrees de matolls.

Segons l’últim balanç dels Bombers, el primer mes de l’any s’han registrat set incendis forestals a tot Catalunya que han calcinat un total de 2,31 hectàrees. A la demarcació de Lleida, només es va declarar un d’aquests focs a l’Alta Ribagorça.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre