x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Dos detingut per robatoris amb violència a joves a les festes majors de Torrefarrera i Alpicat

1
Actualitzada 08/11/2021 a les 13:03

Van intimidar les víctimes amb ganivets i pals

Imatge de la comissaria dels Mossos a Lleida.

Imatge de la comissaria dels Mossos a Lleida.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge de la comissaria dels Mossos a Lleida.

SEGRE

Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat dijous dos homes, de 20 i 21 anys, tots dos de nacionalitat marroquina i veïns de Lleida, com a presumptes autors de dos robatoris amb violència i intimidació comesos a joves a Torrefarrera. Segons la policia, les detencions són resultat d'una investigació oberta el passat 11 de setembre després de produir-se dos robatoris amb intimidació a la festa major de Torrefarrera. Els dos fets van succeir al voltant de les 4:30 hores a les afores del municipi, prop d'unes naus situades a la carretera N-230.

Un grup de joves van intimidar amb ganivets i pals a dos joves per tal de sostreure les seves pertinences. Tot i això, només en un dels casos van aconseguir sostreure la cartera i el mòbil a un d’ells. A més, al detingut de 21 anys també se l'acusa d'un altre robatori similar comès el 21 d'agost a la zona del Tossal d'Alpicat durant la Festa Major del municipi. En aquest cas, juntament amb altres persones, van intimidar i agredir un grup de joves, i van sostreure la cartera i el mòbil a un d'ells.

Les dues investigacions continuen obertes i no es descarten noves detencions. Els dos detinguts, que tenen antecedents, van passar divendres a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida

Temes relacionats

Comentaris

  • #1 Ilerdenc
    08/11/21 19:26

    vienen los mejores los mas valientes!
    Que sigan viniendo que las calles ya empiezan a ser suyas y que no paren hasta construir un califato.

    Denunciar comentari Respondre
Comenta el contingut

Descobrir
1
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre