x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

RECONEIXEMENTS MINISTERI D'EDUCACIÓ

Matías Prats, guardonat amb el Premio Nacional de Televisión

Actualitzada 27/04/2017 a les 08:34
El jurat ha valorat “l’excepcional trajectòria de quaranta anys”
Matías Prats, guardonat amb el Premio Nacional de Televisión

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Matías Prats, guardonat amb el Premio Nacional de Televisión

SEGRE

El periodista i presentador Matías Prats Luque (Madrid, 1950) ha estat reconegut amb el Premio Nacional de Televisión 2017, guardó que concedeix el ministeri d’Educació, Cultura i Esport i que està dotat amb 30.000 euros. El jurat del premi ha valorat “la trajectòria excepcional de Prats al llarg de quaranta anys de carrera professional en diferents grups de comunicació, programes tant d’informació general, esportiva i de molt diversa naturalesa que acrediten la versatilitat del seu treball”. El jurat ha valorat la seua “creativitat i proximitat en la manera de transmetre l’actualitat històrica d’Espanya i del món”.

Per la seua banda, el fill del també periodista Matías Prats Cañete va agrair el premi i va atribuir el seu èxit al treball en equip. El periodista va estudiar Dret i Periodisme i als 18 anys va debutar a la ràdio. L’any 1975 va entrar a TVE i des d’aleshores ha estat present en nou edicions dels Jocs Olímpics, entre els quals els de Barcelona, i sis Mundials de futbol. El 1998 va passar a Antena 3, on en l’actualitat presenta l’informatiu del cap de setmana i l’espai Champions total.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre