x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

ARTS ESCÈNIQUES

Assaig obert de l'artista lleidatà Ferran Orobitg a FiraTàrrega

Actualitzada 12/05/2017 a les 08:45
El públic va assistir dimecres a Cal Trepat de Tàrrega a l’assaig de ‘Límits’, de Ferran Orobitg.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El públic va assistir dimecres a Cal Trepat de Tàrrega a l'assaig de 'Límits', de Ferran Orobitg.

MARIA GRÀCIA/FIRATÀRREGA

L’actor lleidatà Ferran Orobitg, membre de la companyia de Cervera Fadunito, va protagonitzar dimecres en una de les naus de Cal Trepat de Tàrrega un assaig obert al públic del solo de teatre Límits, un espectacle que està preparant de cara a la pròxima edició de FiraTàrrega i que es beneficia aquests dies del Programa de Suport a la Creació del certamen teatral de la capital de l’Urgell.

Límits és un espectacle de teatre físic multidisciplinari en el qual conflueixen gèneres com ara el circ, la manipulació d’objectes, el moviment, el teatre i la música i el clown. Es tracta d’una història inspirada en el conte El elefante encadenado, de Jorge Bucay, plantejada com una metàfora dels marcs mentals que la societat s’autoimposa i que impedeixen créixer com a persones. Un al·legat contra la por, les opinions preconcebudes, les limitacions socials i culturals i les imposicions de qualsevol tipus. Una reivindicació de les capacitats i de les possibilitats de les persones.

El de Ferran Orobitg va ser el quart muntatge del Programa de Suport a la Creació que s’ha exercitat davant del públic. El pròxim 27 de maig serà el torn de Patricia Habchy Company, amb The meeting point, a l’exterior de Cal Trepat.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre