x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

COMERCIALITZACIÓ

Campanya de Nufri per posar en relleu poma fuji de segona categoria

Actualitzada 05/05/2017 a les 09:38
Manzana Fuji

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Recollida de poma de la varietat Fuji.

SEGRE

Nufri ha emprès una iniciativa amb un component solidari amb l’objectiu de donar valor a la poma Fuji de segona categoria, que malgrat tenir un aspecte visualment menys atractiu manté tot el seu sabor. Amb la col·laboració de Plusfresc i de Mans Unides, l’empresa amb seu a Mollerussa comercialitzarà bosses envasades de dos quilos d’aquesta poma a un preu una mica inferior, entorn del 20%, a què tindria una Fuji de gamma alta a fi de donar sortida a aquest producte i evitar així el malbaratament alimentari, ja que part d’aquest producte hauria d’acabar destinant la indústria o tirar-lo.

Part dels ingressos que s’obtinguin amb la venda d’aquestes pomes, un mínim de 3.000 euros, es destinaran a un projecte de Mans Unides per ensenyar agricultors del Camerun a conrear d’una forma sostenible, segons van explicar aquest dijous els responsables.

De moment, aquestes bosses de pomes es poden comprar als establiments Plusfresc encara que Nufri manté contactes amb altres cadenes de distribució per fer arribar la campanya a tot l’Estat. La presentació de la campanya va anar a càrrec d’Ignaci Argilés, director de producció i comercialització de Nufri, i Xavier Navarro, responsable de fruites i verdures de Plusfresc.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre