x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Més de 160 persones troben feina a Lleida amb el projecte Treball als Barris

Actualitzada 05/05/2017 a les 12:40
La majoria de contractacions han estat en l’àmbit agrari, i els sectors de magatzem, hostaleria i neteja
L'oficina del Centre Històric on es realitzen sessions d'orientació laboral.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© L'oficina del Centre Històric on es realitzen sessions d'orientació laboral.

Ajuntament de Lleida
El projecte Treball als Barris, gestionat per l’Institut Municipal d’Ocupació Salvador Seguí de Lleida, ha registrat 168 contractacions entre les persones que segueixen processos d’orientació laboral i acompanyament a la inserció, des de l’inici de les seves actuacions aquest any.

Els processos d’orientació es fan a les oficines dels tres barris d’intervenció: Mariola, Centre Històric i Portal Santa Magdalena-Noguerola, on pot adreçar-se qualsevol persona que es trobi en procés de recerca de feina i que sigui resident d’aquests barris.

Segons explica l’ajuntament, les accions d’orientació es fan de manera coordinada amb la prospectora del projecte, afavorint d’aquesta manera que la intermediació laboral entre els candidats i les empreses sigui més ràpida i ajustada al perfil de les persones que busquen feina.

La majoria de contractacions registrades han estat en l’àmbit agrari, i els sectors de magatzem, hostaleria i neteja.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre