x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Omplir la cistella de la compra varia una mitjana de 947 euros a l'any segons el supermercat

  • EFE
Actualitzada 25/09/2018 a les 12:57
Mercadona i Alcampo, els més econòmics
Un supermercat

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Un supermercat

EFE
Omplir la cistella de la compra varia una mitjana de 947 euros a l’any en funció del supermercat que s’elegeixi, un estalvi que pot assolir els 3.000 euros a Madrid, per ser la ciutat amb més disparitat de preus, mentre que els habitants de Puertollano (Ciudad Real) només poden estalviar 257 euros. Així, els supermercats més barats són Dani de Granada i el Súper Carmela de Jerez de la Frontera, mentre que Sánchez Romero de Madrid, amb preus un 71 % més alts, repeteix com el més car del país, segons l’estudi anual de supermercats que elabora l’OCU amb dades de 173.305 preus de 1.176 supermercats, hipermercats i botigues de descompte de 64 ciutats espanyoles i internet.

Per al seu estudi, presentat avui, l’OCU elabora una cistella de la compra fictícia amb 242 productes de diverses categories que inclouen frescos (carn, peix, fruites i verdures), envasaments, higiene i drogueria, tant de marques líders en el seu segment com de marca blanca.

Puertollano, Jerez de la Frontera i Ciudad Real són les ciutats on és més barat fer la compra davant Getxo, Palma de Mallorca i Barcelona que figuren com les més cares.

El problema per acudir als súper més barats és que no tenen establiments a tot Espanya, per la qual cosa Mercadona i Alcampo es posicionen com els més econòmics amb presència en gran part del territori, davant El Corte Ingles i Ulabox.com que són els més cars.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre