x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BÀSQUET LEB OR

Simeón, baixa dos setmanes per una lesió al soli

  • REDACCIÓN
Actualitzada 11/04/2017 a les 08:40
El júnior Bergadà cobrirà l’absència

Simeón, baixa dos setmanes per una lesió al soli

Simeón, baixa dos setmanes per una lesió al soli

LLEIDA TV
El campus de Setmana Santa va arrancar ahir amb més de mig centenar de participants.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El campus de Setmana Santa va arrancar ahir amb més de mig centenar de participants.

Les proves que han fet a José Simeón, que divendres passat ja no va poder jugar davant l’Araberri per uns problemes musculars al soli, han confirmat que pateix una microruptura que el deixarà inactiu durant dos setmanes. El base valencià es perdrà el partit de diumenge vinent a la pista del Barça B i l’últim al Barris Nord davant de l’Ourense, per la qual cosa s’espera pugui reaparèixer en el tancament de la fase regular a Logronyo davant del Clavijo.

La seua absència la suplirà el del planter Jordi Bergadà, de 18 anys i que ja ha disputat vuit partits aquesta temporada amb el primer equip, si bé el de divendres passat va ser on més protagonisme va tenir. “Va ser una sensació estranya el fet de jugar davant de 3.000 persones, i la veritat és que vaig passar nervis”, va indicar el jugador de l’equip júnior.

D’altra banda, Léo Demétrio ha estat inclòs en el quintet ideal de la passada jornada pels seus 25 punts de valoració davant de l’Araberri.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre