x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

FUTBOL PRIMERA DIVISIÓ

Ronaldinho, Deco, Motta i Maxi feien 'bullying' a Bojan

  • REDACCIÓN
Actualitzada 06/05/2017 a les 09:51
Segons l’exdirectiu Alfons Godall, que revela orgies d’aquests jugadors
Bojan substitueix Ronaldinho durant un partit.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Bojan substitueix Ronaldinho durant un partit.

EFE

Alfons Godall, exvicepresident del FC Barcelona durant el mandat de Joan Laporta, va fer unes polèmiques declaracions a La Sotana, programa de la cadena SER que repassa l’actualitat de l’equip blaugrana, en el qual va confirmar l’existència del club de la Caipirinha format per Deco, Ronaldinho, Maxi López i Thiago Motta, i dels quals va assegurar es coneixien les seues “orgies” i a més, feien bullying a Bojan. Ningú de la família ni de l’entorn del jugador lleidatà, ara a les files del Mainz 05 alemany, van voler fer declaracions sobre aquesta qüestió.

Va ser a la segona part del programa quan l’exdirectiu es va sotmetre a un test ràpid en el qual va confirmar l’existència d’un club de la caipirinha dins de la plantilla del Barcelona format per Ronaldinho, Deco, Maxi López i Motta, dels quals es coneixia dins del club l’afició a participar en orgies i com li feien bullying a Bojan Krkic. “Sí”, va dir rotundament i sense dubtar Godall.

 

El vicepresident de Laporta diu que “hi ha Florentinato” del Madrid i que manipulen els sortejos

Aquest diari va poder confirmar que el futbolista de Linyola va passar moments molt durs i difícils al vestidor blaugrana per part d’aquests jugadors i algun altre més perquè, pel que sembla, els molestava que no volgués participar en les seues sortides nocturnes, que incloïen les esmentades orgies confirmades per Godall. El llavors joveníssim futbolista lleidatà va arribar a sentir impotència davant del que li passava en el si del primer equip blaugrana.

Pel que fa al Reial Madrid, Alfons Godall va assegurar que ara es veu més afavorit que abans i que el famós Villarato no existia, sinó que hi ha un Florentinato. “Jo estic dient que el Reial Madrid del senyor Florentino està sent més beneficiat avui que aleshores (quan ell era al Barcelona). Crec que al Barça mai li han regalat res però sí que veig diferència entre el que han regalat al Madrid últimament i el que li regalaven llavors. Es parlava de Villarato i el que hi havia era un Florentinato” va assegurar. Godall també va afirmar a la SER que els “sortejos de la Champions estan manipulats”.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre