x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

FUTBOL SEGONA DIVISIÓ b

Arriba el nou Lleida

  • XAVIER MADRONA
Actualitzada 11/07/2017 a les 10:48
Les revisions mèdiques donen el tret de sortida a la pretemporada, que començarà demà, quan l’equip iniciï els entrenaments || El club anunciarà avui dimarts el fitxatge d’un migcampista
El jugador Mousa Bandeh, ahir durant les proves mèdiques a Cor Lleida.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El jugador Mousa Bandeh, aquest dilluns durant les proves mèdiques a Cor Lleida.

ITMAR FABREGAT
Homenatge

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El mural dedicat a Antoni Palau on es poden escriure els missatges d'homenatge.

LLEIDA ESPORTIU
Les revisions mèdiques van iniciar aquest dilluns el compte enrere perquè el nou Lleida Esportiu comenci a rodar demà dimecres a les ordres del tècnic Gerard Albadalejo i els seus col·laboradors Jordi Cortés i David Giménez.

Aquest dilluns eren almenys 21 els futbolistes que seran presents en el primer dia de treball, però avui és molt probable que s’anunciï una altra incorporació més, un migcampista amb qui l’acord està tancat. A més, falten un porter, un defensa central i un davanter. Quant a la contractació d’aquest últim, al Lleida se li va escapar Adrián Hernández, que ha passat del Burgos al Melilla, mentre que un altre nom que va sonar, l’aragonès Jorge Ortí, ja desvinculat del Saragossa, se n’anirà al Toledo.

Però aquesta no era ni de bon tros una opció prioritària per al director esportiu Jordi Esteve. També s’espera que causi baixa el porter Álvaro Campos, amb contracte en vigor, però que negocia amb el club lleidatà la rescissió argumentant motius personals.

Quant a les proves mèdiques, els jugadors van començar a passar-les aquest dilluns en doble torn de matí i tarda i avui ho farà la resta, en el que suposa el tret de sortida a la pretemporada 2017-18. Les proves van tenir lloc a la clínica Cor Lleida, adscrita a Asisa, patrocinador mèdic oficial del club.

Els dos primers jugadors a sotmetre’s a la revisió mèdica van ser el lateral Mousa, desvinculat del Nàstic després d’haver jugat cedit al Badalona, i Raúl Feher, un jove defensa central que procedeix del Balaguer i que estarà a cavall del primer equip i del filial a l’ocupar fitxa sub-23.

Les proves van consistir a mesurar l’esforç, per comprovar la freqüència cardíaca, i la tensió. També se’ls van prendre mesures com l’alçada, el pes i l’índex de greix corporal.
 
estat de la plantilla
  • Porters. Diego Rivas (fitxat del Múrcia) i Albert Alfonso (continua). S’espera l’arribada d’un altre porter, mentre el club negocia la rescissió de Campos.
  • Defenses. Arnau Tobella, Noel Carbonell (està lesionat de gravetat fins a final d’any), Max Llovera, Andriu, Marc Trilles (fitxat de l’Atlètic Saguntí), Aitor Núñez (fitxat del Rayo Majadahonda), Raúl Feher (fitxat del Balaguer, estarà a cavall del primer equip i el filial), Mousa Bandeh (fitxat després de desvincular-se del Nàstic, que el tenia cedit al Badalona), Genís Morera. Falta per incorporar un defensa central a causa de la lesió de llarga durada de Noel.
  • Centrecampistes. José Luis Valiente, Joel Huertas, Miki Muñoz, Christian Gómez, Moustapha Gning (fitxat de l’Ebro) i Jorge Félix (fitxat del Rayo Majadahonda). El club anunciarà avui dimarts la incorporació d’un migcampista.
  • Davanters. Marc Nierga, Javi López, Doncel, Bojan Radulovic (puja al primer equip des del Juvenil) i Enric Bosch (fitxat de l’EFA C Almacelles, estarà a cavall del primer equip i el filial). El club lleidatà incorporarà també un altre atacant.
Comenta el contingut

Descobrir
Més informació
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre