x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

ATLETISME CURSES POPULARS

La Sant Silvestre d'Esterri i la Marxa de la Boira, suspeses per la Covid

Actualitzada 23/12/2021 a les 08:05
La Sant Silvestre d’Esterri tampoc no es podrà celebrar aquest any.

La Sant Silvestre d’Esterri tampoc no es podrà celebrar aquest any.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© La Sant Silvestre d'Esterri tampoc no es podrà celebrar aquest any.

L’augment del nombre de contagis per coronavirus a la província i les noves restriccions aprovades pel Govern per frenar-ne la propagació han fet que dos curses populars més s’hagin hagut de cancel·lar, concretament la Sant Silvestre d’Esterri d’Àneu, prevista com és tradició per al 31 de desembre, i la Marxa de la Boira, que estava fixada per a finals de gener a Penelles. L’ajuntament del Pallars Sobirà va acordar ahir anul·lar la prova atlètica, per a la qual s’esperaven uns 150 participants, a causa que amb les noves restriccions, que obliguen els organitzadors a fer sortides esglaonades amb grups reduïts, en fa inviable la celebració.

S’uneix així a altres Sant Silvestres que també han estat cancel·lades en els últims dies, com la de Lleida i el Pont de Suert, mentre que la resta (Tàrrega, Ponts, Artesa de Segre, Bossòst i la Seu) es mantenen en el calendari, així com també la Cursa dels Nassos d’Oliana i la Cursa de l’Indiot de Mollerussa, que ja tenia previst fer sortides esglaonades abans de decretar-se les noves mesures.

Per la seua part, Boira Experience, organitzadora de la Marxa de la Boira, va anunciar ahir la cancel·lació de la seua edició del 2022 per la incertesa que genera la pandèmia.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre