x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

ACTIVITATS ESCOLTISME

La Jamborinada acollirà 13.000 nens a Tàrrega

Actualitzada 28/04/2017 a les 09:46
La trobada d’escoltes se celebrarà aquest cap de setmana.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© La trobada d'escoltes se celebrarà aquest cap de setmana.

SEGRE TÀRREGA

Tàrrega reunirà aquest cap de setmana més de 13.000 nens d’entre 6 i 18 anys a la Jamborinada, la trobada més gran descoltes i guies, que porta el lema “La força per moure el món” i que pretén prendre consciència sobre els valors que fomenta el moviment escolta. Durant les jornades, els nens, amb el suport d’un miler de voluntaris, participaran en més de dos-centes cinquanta activitats de temàtiques diferents que van des del medi ambient fins a la desigualtat o el consum. L’acte central tindrà lloc diumenge i consistirà en una representació teatral i la lectura d’un manifest participatiu elaborat per les diferents agrupacions. Per a la Jamborinada, Tàrrega ha habilitat més de vint espais repartits per tota la ciutat.

L’alcaldessa, Rosa Maria Perelló, va assegurar que “la trobada és una gran oportunitat per fer més visibles les terres de Lleida”.

Temes relacionats
Descobrir
Més informació
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre