x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

FESTES

Llonganissada per obrir avui la festa major de Mollerussa

Actualitzada 18/05/2017 a les 10:17
L’agenda inclou una cinquantena d’activitats fins diumenge || El concert de Txarango, amb entrades gairebé esgotades
Imatge d’arxiu de la festa major de l’any passat.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge d'arxiu de la festa major de l'any passat.

SEGRE

Una llonganissada popular a la plaça Manuel Bertrand avui dijous, a partir de les deu de la nit servirà per inaugurar la festa major de Mollerussa, que inclourà una cinquantena d’activitats fins diumenge. La llonganissada, que està organitzada per Jovent de Mollerussa i limitada a 500 comensals, anirà seguida de l’espectacle de foc a càrrec de Diables ARF i el concert del grup La Cosa Nostra.Aquests actes es traslladaran al pavelló Pla d’Urgell en cas de pluja.

Demà divendres estan previstes l’Xtreme Action del Consell de Participació Adolescent al parc de la Serra, mentre que a l’agenda de dissabte destaca el concert de Txarango, amb les entrades per internet ja esgotades i l’últim centenar a taquilla. Per a diumenge, la festa inclourà la Trobada Motera o la Diada Castellera a la plaça de l’Ajuntament.
 

Les claus
  • Entitats. La festa comptarà per primera vegada amb la participació de cinc ONG i entitats que divulgaran la seua tasca.
  • Festa holi. La primera edició se celebrarà dissabte a dos quarts d’una del migdia al Parc Municipal. 
Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre