El Parc de Somriures ha tornat aquest divendres al Camps Elisis de Lleida, que acolliran fins diumenge, en el marc de la festa major, desenes de representacions i activitats pensades per als infants i les seves famílies.
Companyies i artistes lleidatans (El Sidral, Zum-Zum, el Club Banyetes, el Mag-Xema, La Barrila i La Pantomima) representen el gruix del programa que completen formacions com Cia Vaques, Cia Passabarret, 2Princesesbarbudes, Campi Qui Pugui, Pep López i Sopars de Duro “Folkids”, i Loco Brusca.
El públic gaudirà d’espectacles de circ, de titelles, clowns, musicals, animació, contes, màgia i representacions teatrals. També romandrà instal·lat un espai de jocs de fusta i es farà un taller de circ. Totes les activitats del Parc de Somriures són gratuïtes.