Els infants tornen de mica en mica als carrers i places dels municipis de les comarques de Lleida
© DiariSegreTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Infants passejant amb els seus pares i mares a un carrer de Cervera.
ACNTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Una mare passejant amb les seves dues filles a la plaça de la Universitat de Cervera en la primera sortida des de l'inici del confinament, el 26 d'abril de 2020.
ACNTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Un nen jugant a futbol amb el seu pare a la zona del riu de Balaguer, en la primera sortida des de l'inici del confinament, el 26 d'abril de 2020.
ACNEls nens i nenes menors de 14 anys dels municipis de les comarques de Lleida han tornat aquest diumenge a sortir als carrers i places després de sis setmanes sense moure's de casa. La majoria, però, s'ho han pres amb calma i han estat pocs els que s'han deixat veure a les 9 del matí, en el cas de Balaguer. Alguns han acompanyat el seu pare o mare a comprar, mentre que d'altres han aprofitat per passejar i jugar amb joguines que han agafat de casa. També s'han vist infants amb patins, patinets i bicicletes. A Castellserà (Urgell), en canvi, a mig matí no s'ha ha vist cap infant pels carrers.
Comentaris
Doncs aquesta tarda, mirant pel balcó, juraria que de cada 4 nens que veia passejar, un (sent generós) complia... pena de societat...
Denunciar comentari Respondre