El bon temps i les ganes de sortir a l'aire lliure omplen el passeig molt més que en un cap de setmana habitual
Imatge insòlita a la vora del riu a Lleida amb una gran afluència de veïns fent esport i passejant
© DiariSegreTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Persones fent esport al passeig a la vora del riu Segre a Lleida.
ACNTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Dos lleidatans fotografiant el passeig a la vora del riu Segre, sorpresos per la gran afluència de gent que s'hi ha vist durant el matí.
ACNTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Un corredor fent esport al passeig a la vora del riu Segre a Lleida.
ACNTotes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.
© Persones fent esport al passeig a la vora del riu Segre a Lleida amb la Seu Vella al fons.
ACNEls carrers de Lleida s'han tornat a omplir de veïns practicant esport i passejant en el primer dia en què s'ha permès als adults sortir al carrer després de setmanes de confinament. Un dels espais més concorreguts ha estat el passeig a la vora del riu Segre, on des de primera hora del matí s'hi han vist desenes de persones que han sortit a córrer, pedalejar i inclús a fer ioga aprofitant el bon temps. Una imatge insòlita que algunes de les persones que hi havia han aprofitat per fotografiar, ja que l'afluència de gent ha estat molt superior a la d'un cap de setmana normal. A partir de les 10 del matí la Guàrdia Urbana ha passat amb furgoneta per informar a la gent que ja s'havia acabat la franja per practicar esport.