x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Sense rastre dels gossos de La Palma que havien de ser rescatats amb drons

Actualitzada 21/10/2021 a les 15:08

Apareix una pancarta en un dels estanys on estaven atrapats els llebrers: "Els gossos estan bé"

La pancarta que ha aparegut on eren els gossos.

Sense rastre dels gossos de La Palma que havien de ser rescatats amb drons

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© La pancarta que ha aparegut al lloc on eren els gossos.

Twitter

Aquest dijous ha aparegut una pancarta anònima en un dels dos estanys en els quals es trobaven diversos gossos, en un lloc inaccessible perquè està completament envoltat per la lava del volcà de Cimera|Cim Vella. En el tros de tela blanca, escrit en lletres roges, es llegeix "Fuerza La Palma. Los perros están bien". La firma A Team (equipo A, com la famosa sèrie de televisió).

L’estany on ha aparegut la pancarta es correspon amb un dels que havien estat identificats per Leales.org, l’organització animalista que va impulsar i està costejant el rescat dels animals.

Ahir Aerocamaras, l’empresa que intenta realitzar l’operació de rescat amb drons dels sis llebrers, va afirmar que en els seus vols de reconeixement per la zona no va aconseguir localitzar-los, malgrat que havien utilitzat fins i tot una cambra|càmera tèrmica.

Per les xarxes socials circula el rumor que algú ha rescatat els gossos pel seu compte, però es continua sense saber on són ara i si es troben bé. Els seus propietaris tampoc s’han pronunciat. 

 

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre