x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

HUMOR

Les xarxes no perdonen el gall de Manel Navarro

  • SEGRE.com
Actualitzada 14/05/2017 a les 12:00
Les xarxes no perdonen el gall de Manel Navarro

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Les xarxes no perdonen el gall de Manel Navarro

Manel Navarro va aconseguir només 5 punts i va deixar Espanya en última posició per cinquena vegada a Eurovisió. Un lloc a la classificació que confirmava la polèmica sobre la seua enterbolida elecció per participar-hi per un jurat professional en detriment del televot, que va motivar les crítiques dels eurofans titllant-la d’elecció poc adequada. El cantant de Sabadell, ara establert a Madrid, ha hagut d’esquivar moltes crítiques des de la seua elecció. Fins i tot procedents de la RAE perquè la cançó no era cantada íntegrament en espanyol. 

La seua actuació va ser molt comentada a les xarxes socials durant la nit, especialment perquè suposadament va desafinar durant la interpretació. Els mems d'humor no es van fer esperar.
 
Us deixem un recull dels més vistos a la xarxa
 
Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre