x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Menú Lectura

Què ha passat amb 'Cyberpunk'?

  • JOAN TEIXIDÓ
Actualitzada 05/01/2021 a les 16:04
Què ha passat amb ‘Cyberpunk’?

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Què ha passat amb 'Cyberpunk'?

SEGRE
Què ha passat amb ‘Cyberpunk’?

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Què ha passat amb 'Cyberpunk'?

SEGRE

Els entesos i usuaris de videojocs, els gamers, tenien aquest 2020 un joc entre cella i cella, la gran promesa de l’any, el gran joc, Cyberpunk 2077, que havia d’arribar després de set anys de desenvolupament intens per part la companyia polonesa CD Projekt. Després de diversos endarreriments, finalment va sortir a la llum a principis d’aquest desembre, i no va anar tan bé com s’esperava.

Poc després de les primeres instal·lacions en les consoles dels jugadors, que havien pagat prop de 60 euros, van començar a aparèixer les primeres crítiques, i a les xarxes socials els usuaris començaven a publicar i difondre imatges extretes del videojoc, que certament deixaven molt a desitjar. Gràfics molt poc definits, gairebé de principis de segle, errors de moviments i problemes de rendiment general van portar la companyia a emetre un comunicat en què obrien la porta a tornar els diners a tots els jugadors que estiguessin descontents amb el joc.

Què ha passat amb Cyberpunk 2077? Doncs que la companyia ha publicat un joc que no està acabat. En realitat, i pels entesos en la matèria, es tracta d’una pràctica força habitual en aquest tipus de videojocs, en què l’usuari, quan posa el disc del joc, rep al moment actualitzacions, pegats de llançament, que actualitzen tots aquells problemes d’última hora. En el cas de Cyberpunk, per cert, protagonitzat per l’actor Keanu Reeves, el joc planteja problemes de rendiment que afecten tot el joc. Si el motor del joc va lent, els gràfics tarden a actualitzar i els moviments dels jugadors són menys precisos, i les físiques també en surten perjudicades. Es tracta d’un problema que afecta sobretot els usuaris de videoconsoles, que veuen personatges sense cara, personatges que caminen per l’aire o vehicles que travessen el formigó.

Veurem quina és la capacitat de moviment que té la desenvolupadora del joc, molt tocada per aquests errors en el que havia de ser el joc de l’any.

Per cert, des d’aquesta columna els desitjo que passin unes bones festes i que tingui una molt bona entrada al 2021. A veure si és, almenys, millor que el 2020.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre