x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

URBANISME INFRAESTRUCTURES

Destrosses en una rotonda per maquinària agrícola

Actualitzada 14/03/2017 a les 09:10
A Torre Salses, al ser massa petita per als girs
Ovelles en lloc de cotxes ■ Un ramat d’ovelles <i>circulava</i> ahir a la tarda per un dels carrers de Torre Salses, en una zona pròxima a l’accés a la variant sud.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© La grava desbordada de la rotonda pel pas de tractors.

Itmar Fabregat
Ovelles en lloc de cotxes ■ Un ramat d’ovelles <i>circulava</i> ahir a la tarda per un dels carrers de Torre Salses, en una zona pròxima a l’accés a la variant sud.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Ovelles en lloc de cotxes ■ Un ramat d'ovelles <i>circulava</i> ahir a la tarda per un dels carrers de Torre Salses, en una zona pròxima a l'accés a la variant sud.

Itmar Fabregat

La rotonda de la zona de Torre Salses més pròxima a la variant sud pateix contínues destrosses per part de maquinària agrícola que accedeix des d’aquest punt als camins laterals d’aquesta variant, que utilitzen per arribar a les explotacions agràries i ramaderes. Fonts del sector van indicar que tractors amb grans remolcs i altres maquinàries no poden girar correctament en aquesta rotonda, a causa de la seua mida petita, i opten per passar pel mig. De fet, a la imatge annexa es pot apreciar la grava de l’interior desbordada enfora pel pas dels vehicles. Agricultors van corroborar que certs vehicles agrícoles “no caben” a la rotonda i van afirmar que l’ajuntament ha reparat destrosses en diverses ocasions.

Agricultors de Lleida i el seu entorn utilitzen des del 2014 els camins laterals que van ser habilitats per la Generalitat després que protestessin per no poder circular amb els tractors i altra maquinària agrícola per la variant sud desdoblada i prolongada.

El Govern els va permetre passar per la variant mentre no va acabar les obres dels vials alternatius.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre