x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

EMERGÈNCIES

Ferit un jove de 15 anys després de trencar el vidre d'un portal a la Zona Alta

  • S. DIEGO
Actualitzada 11/07/2017 a les 11:42
Tancat al jugar amb un grup d’amics
Imatge de les restes d’una cadira (esquerra) i del vidre trencat amb què es va ferir el jove (dreta).

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Restes d'una cadira que va aparèixer al mateix lloc, fa uns dies.

SEGRE
Imatge de les restes d’una cadira (esquerra) i del vidre trencat amb què es va ferir el jove (dreta).

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge del vidre trencat amb què es va ferir el jove.

SEGRE

Un adolescent de 15 anys va patir talls de diversa consideració diumenge passat al trencar el vidre d’un portal de la Zona Alta. El jove, que presentava una ferida greu a la cama, va haver de ser evacuat en ambulància a la clínica Perpetu Socors.

Segons van informar fonts de la Guàrdia Urbana, els fets van tenir lloc cap a les 18.00 hores a l’entrada del portal situat al número 4 del carrer Serra de Prades. Pel que sembla, un grup d’adolescents es va reunir en aquesta zona i, jugant, en van tancar un.

Per sortir, l’adolescent va clavar diverses puntades de peu a la porta. Finalment, va trencar el vidre de la part superior i, al travessar-lo per sortir, va patir talls de diversa consideració, el de més gravetat en una cama. Segons la Urbana, es va donar avís als pares del menor, que van anar al lloc, i als serveis d’emergències mèdiques.

 


Els veïns s’han queixat en reiterades ocasions a la Guàrdia Urbana per l’incivisme d’aquests joves

 

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) hi va desplaçar una ambulància bàsica, que va traslladar el ferit a la clínica Perpetu Socors en estat menys greu després de fer-li les primeres cures in situ. Per la seua part, la policia local va senyalitzar la porta afectada i va retirar els trossos del vidre trencat.

Veïns del carrer Serra de Prades van lamentar aquest dilluns que és molt freqüent que grups d’adolescents que s’hi reuneixen sovint, especialment els caps de setmana, causin molèsties per soroll i per actes incívics.

Segons van explicar, s’han vist obligats a avisar la Guàrdia Urbana en reiterades ocasions pel comportament d’aquests adolescents i les molèsties que ocasionen, causant destrosses i bevent sovint alcohol al carrer. Precisament, aquesta mateixa setmana hi va aparèixer una cadira trencada. Reclamen més presència policial.

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre