x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

PAISATGE URBÀ BLONDEL

El Centre d'Estudis del Segrià critica una façana

02/06/2018 a les 05:21
Façana de l’edifici a l’avinguda Blondel.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Façana de l'edifici a l'avinguda Blondel.

LLEONARD DELSHAMS

El Centre d’Estudis Comarcals del Segrià va denunciar ahir que una façana de la Banqueta, a l’avinguda Blondel, que allotja dos comerços, “és un atemptat estètic contra la raonable harmonia que tota aquella venerable façana oferia als visitants de Lleida i als ciutadans que hi passegen”. En aquest sentit, es demana per què “els responsables municipals no vetllen per l’estètica de la ciutat i permeten que hi hagi un desordre estètic considerable”.

Per la seua banda, el propietari d’un dels comerços va assegurar que compta amb tots els permisos en regla per tenir pintada la façana i va defensar “que hem arreglat una façana i un edifici que estaven en ruïna i que ara llueixen com Déu mana”. A més a més, va assegurar que veïns i comerços de la zona “estan molt contents que aquest bloc torni a tenir vida, ja que abans estava mort”.

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre