x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

La Urbana porta a judici tres conductors beguts

  • Redacció
Actualitzada 17/07/2018 a les 15:10
Exterior de la caserna de la Guàrdia Urbana, ahir a mig matí.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Exterior de la caserna de la Guàrdia Urbana, ahir a mig matí.

Magdalena Altisent
La Guàrdia Urbana va denunciar penalment diumenge tres conductors per circular sota els efectes de l’alcohol i les drogues. Dos d’ells, un home de 49 anys i una dona de 34, veïns de la capital del Segrià, es van negar a sotmetre’s al test d’alcoholèmia.

El primer va xocar contra la rotonda del cementiri mentre que la dona va ser denunciada durant un control. El tercer conductor enviat a judici és un motorista que va marcar positiu en consum de drogues. Es tracta d’un jove de vint-i-cinc anys que es va veure implicat en un accident de trànsit al carrer Balmes.
Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre