x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Menys afluència des del trasllat de l'oficina del DNI

  • SANTI COSTA D./ M.M.C.
Actualitzada 26/09/2018 a les 09:50
El local on hi havia les oficines del DNI al carrer Jaume II encara segueix buit.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El local on hi havia les oficines del DNI al carrer Jaume II encara segueix buit.

ÒSCAR MIRÓN
Els establiments del carrer Jaume II, a Cappont, han perdut part de la clientela des que el novembre de l’any passat es va traslladar l’oficina d’expedició del DNI que estava en aquest carrer a la comissaria de Prat de la Riba.

“Ara només passen per la zona els veïns, per la qual cosa als comerciants els preocupa que hagi disminuït la presència de vianants des del trasllat de l’oficina”, va manifestar ahir la presidenta de l’associació de veïns de Cappont, Veni Ros.

En aquest sentit, va explicar que des de l’associació organitzaran “activitats per dinamitzar aquesta zona i fer que vingui més gent de fora”. De fet, el proper 27 d’octubre duran a terme una castanyada i una desfilada de moda. El trasllat de l’oficina del DNI a la comissaria central de la Policia Nacional, ubicada a l’antic Govern Militar, es va dur a terme a finals del mes de novembre passat després de nou anys a Cappont.

El Govern central va assegurar que a nivell operatiu, al centralitzar les oficines, l’eficàcia i rapidesa en la resolució de determinats problemes que poden sorgir en l’expedició de documents és ara més gran.
Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre