x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Les famílies, satisfetes amb el Cucalòcum en petit format perquè segueix oferint opcions lúdiques pels infants a Lleida

  • ACN
Actualitzada 27/12/2021 a les 16:21
Els nens "necessiten" el Parc de Nadal perquè "a casa costa entretenir-los" i "a fora fa fred"

Cucàlocum a Lleida

La Jana, de 9 anys, explica que ha trobat el Cucalòcum més petit. Brisa Burriel diu que és genial poder passar-hi el matí perquè a fora fa fred i és segur. Francesc Culleré diu que és una bona opció perquè a casa costa entretenir els nens.

ACN
Famílies fent cua als llits elàstics del Cucalòcum, al pavelló 3 de Fira de Lleida.

Les famílies, satisfetes amb el Cucalòcum en petit format perquè segueix oferint opcions lúdiques pels infants a Lleida

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Famílies fent cua als llits elàstics del Cucalòcum, al pavelló 3 de Fira de Lleida.

ACN
Primera jornada del  Cucalòcum de Lleida 27

Primera jornada del Cucalòcum de Lleida

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

©Parc de la Infància i la Joventut

Jordi Echevarria

El Parc de la Infància i la Joventut de Lleida, el Cucalòcum, ha obert portes aquest dilluns i les primeres famílies que l'han visitat s'han mostrat satisfetes tot i el petit format d'enguany, que ofereix un 60% menys d'activitats que abans de la pandèmia. "Per nosaltres és genial poder passar el matí aquí, els nens ho necessiten i a fora fa fred", comenta Brisa Burriel, mentre intenta ficar una pilota dins d'un desembussador. "Hi ha menys activitats però segueix sent una bona opció aquests dies" ja que "a casa costa entretenir-los", reconeix Francesc Culleré mentre juga amb el fill a un joc de taula. A més, tots dos diuen sentir-se segurs perquè l'aforament està limitat a la meitat, es respecten les distàncies i tothom va amb mascareta.

El pavelló 3 de Fira de Lleida ha obert aquest dilluns al matí les portes per acollir la 30a edició del Cucalòcum i la 14a del Cucaesport, en petit format, amb la meitat d'aforament –fins a 750 persones- i una vintena d'activitats. Durant les primeres hores, l'arribada de visitants ha estat constant però sense aglomeracions i les sensacions han estat "bones".

En total s'ofereixen una vintena d'activitats i els llits elàstics són una de les preferides pels infants -com la Jana- que han fet cua pacientment fins que ha arribat el seu torn. Els visitants també han estat aquest matí jugant a jocs de taula i també practicant esports com el minigolf, l'hoquei o el tennis taula.

El Parc de la Infància i la Joventut de Lleida estarà obert fins al 4 de gener -excepte l'1-. Petit Cucalòcum i Petits Cucaesport estan organitzats per Fira de Lleida, en el segon cas en col·laboració amb la Regidoria de Joventut, Festes i Tradicions i Esports (Servei d'Esports) de l'Ajuntament de Lleida.

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre