x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Els pacients de covid que tramitin la baixa a Catalunya rebran l'alta automàtica en una setmana

  • EP
Actualitzada 12/01/2022 a les 12:55
El canal telemàtic La Meva Salut.

El canal telemàtic La Meva Salut.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© El canal telemàtic La Meva Salut.

La secretària general de Salut, Meritxell Masó, ha explicat que les persones que tramitin una baixa laboral per Covid-19 rebran un SMS amb l’alta laboral diferida a set dies, és a dir, es generarà de forma automàtica una vegada finalitzi la quarantena d’una setmana si la persona malalta no demana d’allargar-la.

Ho ha anunciat aquest dimecres en roda de premsa en la qual ha aclarit que es tracta d’un procediment excepcional per a persones amb Covid-19 que hagin de tramitar la baixa laboral i alliberar, així, la càrrega dels centres d’atenció primària (CAP) que estan "col·lapsats i saturats".

Es pot tramitar la baixa laboral per Covid-19 a través de les farmàcies adherides al programa de test d’antígens ràpids; a través de la eConsulta de l’aplicació de La Meua Salut; a través de la pàgina web citasalut.gencat.cat; i a través dels CAP i el 061, encara que és l’opció "menys recomanable", ha alertat Masó.

Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre