x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

PANORAMA

Màcron, president de França segons els sondejos

07/05/2017 a les 20:22
Guanyaria les presidencials franceses amb el 65% dels vots
Màcron, president de França segons els sondejos

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Emmanuelle Macron.

El candidat de la plataforma 'En Marxa!', Emmanuel Macron, hauria guanyat la segona volta de les eleccions franceses amb un 65,5 per cent dels vots, segons la projecció realitzada pel centre demoscòpic Kantar Sofres-Onepoint.

Segons aquest estudi, Macron aconseguiria la victòria amb el 65,5 per cent i el seu rival, Marine Le Pen, la candidata del partit ultradretà Front Nacional, es quedaria amb el 34,5 per cent dels sufragis.

En la primera volta de les presidencials, Macron va aconseguir la victòria amb un 24 per cent dels vots i Le Pen va quedar en segona posició amb un 21,3 per cent dels sufragis. L’abstenció es va situar en el 22,23 per cent del cens.

El vencedor d’aquesta segona volta de les eleccions presidencials es convertirà en el vuitè president de la Cinquena República de França, succeint en el càrrec el socialista François Hollande, que ha decidit no presentar-se a la reelecció.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre