x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Privat
  • PRIVAT

Els tuitaires controlen Vox

Actualitzada 07/03/2019 a les 10:34
alt

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Antonio Ortiz es presenta com a president de Vox a Lleida.

Després de la detenció del seu líder a Lleida per presumptes abusos sexuals, Vox va desmarcar-se’n a les xarxes esborrant fotos i missatges, però els tuitaires van ser més ràpids i els van titllar de mentiders divulgant la felicitació nadalenca del president de Vox Lérida o la seua presència en un acte del partit a Madrid. El mateix vicepresident de Lleida admetia quan l’hi vam preguntar que el detingut, José Antonio Ortiz, era el president. Encara no li havien arribat els missatges de Madrid.

Lleidatans anti- independència
L’advocat de Junqueras va preguntar a la secretària judicial Montserrat del Toro si seguia la pàgina Leridanos contra la independencia. No la coneixíem i Marchena va impedir la resposta.
Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre