x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Privat
  • PRIVAT

Amb el bolígraf "Free Forcadell"

Actualitzada 29/11/2019 a les 09:49
Les dos delegacions es van reunir en una de les sales del Congrés dels Diputats.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Les dos delegacions es van reunir en una de les sales del Congrés dels Diputats.

PSOE

La delegació d’ERC que va acudir al Congrés a negociar la seua postura davant de la investidura de Sánchez, en la qual figurava la lleidatana Marta Vilalta, anava proveïda amb objectes tan simbòlics com uns bolígrafs morats amb la llegenda “Free Forcadell”, que demanen la llibertat per a l’expresidenta del Parlament. I a més les agendes eren tipus Moleskine, com la que van confiscar a Josep Maria Jové, un altre dels negociadors, que havia servit de base a la investigació pel procés.

Confosa amb la directora
La companya que cobria la informació dels premis de l’Associació Antisida es va quedar més que sorpresa quan la van confondre amb la directora Carla Simón, que era una de les guardonades i que va arribar després.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre