x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Privat
  • PRIVAT

Picaresca per tenir un test

Actualitzada 03/01/2022 a les 08:12
Salut comença realitzar testos ràpids a les residències geriàtriques de Lleida i el Pirineu

Salut comença realitzar testos ràpids a les residències geriàtriques de Lleida i el Pirineu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Imatge d'arxiu

SALUT

La majoria dels ciutadans segueixen o intenten seguir les recomanacions de les autoritats sanitàries en matèria de la Covid, però sempre hi ha excepcions. Així, en els dies en què no hi havia tests d’antígens a les farmàcies, alguna família sencera va anar a Urgències de Primària indicant que tots tenien símptomes perquè els fessin un test abans de participar en algun dinar o activitat.

Sanitaris marejats
Els protocols sanitaris per la pandèmia canvien tant que de vegades fins i tot els professionals no tenen gaire clar quins cal aplicar. La responsable d’un CAP de Lleida admetia en privat fa uns dies que en alguna ocasió s’han assabentat dels canvis a través dels mitjans de comunicació.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre