x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BOIG PER TU
  • JOSÉ CARLOS MIRANDA

L'infern de Dante

Actualitzada 30/04/2019 a les 10:36
Dante Pérez, davant de les càmeres.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Dante Pérez, davant de les càmeres.

SEGRE
Boig per tu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Carlos Miranda

SEGRE

D’acord. Totes les cadenes van treballar de valent aquest diumenge per explicar, analitzar, esmicolar i fer entendre a l’espectador tot el que havia passat, estava passant i passaria en la jornada electoral. Tanmateix, totes van deixar a casa, fins i tot sent en el fons molt semblant el tractament, una cosa destacable, encara que acabés sent anecdòtic davant de tanta profusió de dades, percentatges, formatgets, franges i coloraines diverses. Així les coses, ens quedem amb aquesta mala sort amb què va engegar TV3 amb els focus esclatant en rigorós directe; el titànic esforç a Tr3ce per justificar, sense esmentar-ho, el daltabaix del PP; la suor de García Ferreras a l’inici del programa, amb tot just el cinc per cent escrutat per fer “periodisme” sense dades a la mà i les constants anades a publicitat per veure si, mentrestant, s’aclaria el panorama o els crits fora de lloc de “Puigdemont a la presó” per part d’un dels advocats de Vox. Però el millor ho va recollir Lleida TV en boca de Dante Pérez, el candidat del PP a Lleida, utilitzant el llenguatge futbolístic per explicar el daltabaix.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre