x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BOIG PER TU
  • JOSÉ CARLOS MIRANDA

Qui no es consola...

Actualitzada 02/05/2019 a les 10:03
Tomás Roncero al ‘Chringuito’.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Tomás Roncero al 'Chringuito'.

SEGRE
Boig per tu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Carlos Miranda

SEGRE

No és cap sorpresa que la bona marxa del Barça, a velocitat de creuer camí del triplet (escrivim abans sense saber el resultat del partit contra el Liverpool), aixeca ampolles a l’altiplà. Ampolles i urticària si repassem com, i a més en progressió, des de Jugones i sobretot a El Chringuito es dediquen a minimitzar els èxits dels blaugranes mentre segueixen: a) comparant amb les Champions blanques o b) publicitant el que serà el Madrid la temporada vinent. Tanmateix, al programa de dimarts a la nit ja va buscar tres peus al gat ratllant l’impossible. L’anècdota, si no resultés tan patètica, fins i tot tindria el seu punt d’humor, la va protagonitzar l’inefable Tomás Roncero (Villarrubia de los Ojos, 1965). Ara, al programa, tots s’han tornat de l’Ajax i, no diré que sense raó, bavegen davant del seu bon joc i desimboltura. Estaven elogiant la seua victòria davant del Tottenham quan el periodista va deixar anar, i a més ben convençut, un “és que al Madrid d’ara no l’elimina qualsevol equip”. Després, això sí, va pontificar que el Liverpool és millor que el Barça.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre