x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BOIG PER TU
  • JOSÉ CARLOS MIRANDA

No justifica el 'prime time'

Actualitzada 10/10/2019 a les 09:27
Elisa Mouliaá al ‘TVemos’.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Elisa Mouliaá al 'TVemos'.

SEGRE
Boig per tu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Carlos Miranda

SEGRE

Encara que molts han descobert ara el TVemos de La 1 de TVE, no és un programa nou. Ni tan sols és original perquè forma part d’aquesta legió d’espais nascuts a partir de seleccionar i editar vídeos d’altres programes televisius i ara ja ni això, en tenen prou amb aprofitar tot el que circula per les xarxes socials. El tema de l’originalitat ve a tomb perquè aquest format ja el va inventar, i caldria saber d’on el va treure ell, fa molts, moltíssims anys, Alfons Arús per als seus formats televisius. En qualsevol cas, aquest en concret, el TVemos va debutar l’any 2015 en els matins dominicals de La 1, un hàbitat més natural en les seues peculiaritats, on va aguantar fins a l’octubre d’aquell any i va tornar a la vida l’abril del 2019 i ara, des del 2 de setembre, ha passat al prime time diari al tall de les deu de la nit. I aquí és on volem anar a parar. Ni la temàtica ni els esforços de l’actriu presentadora, Elisa Mouliaá (Madrid, 1989), a qui recordaran com Irene a Águila Roja o Lola Ramos a Servir y proteger, no justifica en absolut un horari tan important com aquest.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre