x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BOIG PER TU
  • JOSÉ CARLOS MIRANDA

Matins (molt) femenins

Actualitzada 09/09/2020 a les 09:09
Ana Rosa i la seua nova imatge.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Ana Rosa i la seua nova imatge.

SEGRE
Boig per tu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Carlos Miranda

SEGRE

No hi donin més voltes. Els matins televisius són exclusivament femenins i amb el retorn a la normalitat de la nova temporada, més. Els grans magazins estan conduïts per dones que a més fan bandera de la seua ideologia. Així, tenim Ana Rosa Quintana (Madrid, 1956) a Telecinco, pro Vox. A Antena 3 hi ha Susanna Griso (Barcelona, 1969), pro PP. A La 1 ha aterrat amb programa nou Mònica López (la Seu d’Urgell, 1975), progovernamental, i a TV3 queda Lídia Heredia (Barcelona 1971), doncs això, pro TV3.

Del primer dia han quedat dos coses destacables. Ana Rosa Quintana continua liderant les audiències amb un 17 per cent, mentre que les altres han aconseguit un empat tècnic fregant el 13.

Tanmateix, el safareig a les xarxes ha estat el flamant look d’Ana Rosa, amb nou tall de cabells, amb metxes rosses i un excés de bòtox que la fan irreconeixible.

Per cert, que a les xarxes socials s’ha fet viral un més que criticable acudit en relació amb la nova imatge d’A.R. Què té Ana Rosa que no tinguin les altres? Resposta: anys.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre