x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

BOIG PER TU
  • JOSÉ CARLOS MIRANDA

Debats del tot inacceptables

Actualitzada 02/10/2020 a les 09:08
Trump i Biden durant el debat.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Trump i Biden durant el debat.

SEGRE
Boig per tu

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© José Carlos Miranda

SEGRE

En realitat no ens hauria d’haver sorprès ni el més mínim l’escàs nivell, tret de l’aspecte de la virulència dialèctica, que va oferir el debat televisiu entre els dos candidats, Donald Trump i Joe Biden, a la presidència dels Estats Units. Després d’assistir atònits a la relació de la justícia espanyola amb l’independentisme català, avergonyits per la guerra PP-Moncloa pel confinament de Madrid (els de Casado i Ayuso anteposen els partidistes interessos electorals a la salut dels madrilenys) o les esbroncades, gairebé de taverna, entre ses senyories en cada sessió de control del Parlament, ja hauríem d’estar curats d’espants davant del que vam veure a la petita pantalla, fins al punt que el moderador, el prestigiós periodista Chris Wallace, de la Fox News, es va veure desbordat, especialment per Trump, que es va tirar a l’esquena els acords previs, com és preceptiu en tots els debats, amb els respectius responsables de campanya i assessors diversos. Fins a en 71 ocasions va interrompre el seu adversari, per la qual cosa poder seguir mínimament el fil era materialment impossible.

Temes relacionats
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre