x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

  • Elisabet Lizaso Cantón

Resposta de l'alcaldessa absent

1
Actualitzada 30/04/2017 a les 10:54
carta

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© carta

carta
SR. DIRECTOR:

És totalment respectable que veïns de Camarasa no comparteixin el protocol que es va dur a terme des de l’ajuntament, i més concretament, des de la meva persona (per uns serà poc i per d’altres, massa), a la visita del Bisbe de la Seu, Mons. Joan-Enric Vives Sicilia el dia de Sant Jordi. Bé, doncs si se’m permet contestar, Monsenyor va ser rebut per una alcaldessa laica i republicana i alhora agraïda i orgullosa de la visita d’un cap d’Estat i d’església, ja que aquesta feia molt contents els veïns i veïnes de Camarasa i per a mi això és el més important.

Però senyor/a o senyors M.J.B (m’hi adreçaria de forma més personalitzada però no s’ha presentat), estic educada en la sinceritat i en el respecte i en tot moment em presento tal com sóc i dono la cara, sense hipocresies, i amb aquest mateix respecte i tarannà em vaig presentar al bisbe, tal qual, una treballadora de família humil que no vol ser allò que no és. I aquesta és una qualitat que avui en dia sembla que costa molt de trobar.

Monsenyor va ser rebut per mi en la seva arribada a l’ermita i vàrem compartir postres i sobretaula, gràcies, això sí, a la invitació que vaig rebre de la parròquia, que aprofito per agrair públicament, tant la invitació com la feina que estan fent. No entenc de protocol, crec en l’educació i dono la cara per ella. També he de dir que tot això ja estava parlat amb el rector uns dies abans, i no hi vam trobar cap mena de problema.

Bé, abreujant la resposta, no voldria acabar sense afegir que jo, Elisabet Lizaso Cantón, atenc i dono la mà amb el mateix respecte i un somriure a tothom, sigui porc o senyor, perquè, davant de tot, de mena sóc persona.

Comentaris

  • #1 Xavier monfort
    04/06/17 17:03

    Ni que el señor obispo fuera el mismo dios..los tiempos de recibimiento bajo palio y de besos en la mano y demas ya pasaron..aunque a algunos les cueste aceptar..estamos en un estado laico .que se den cuenta ya..y que paguen sus ibi y demas ..entienda ya la iglesia que franco ha muerto y que ya no se obliga a un pueblo a salir a la calle a aplaudir cuando viene el obispo..bastante tenemos ya con que una parte de nuestros impuestos se dedique a mantener sus iglesias y a hinchar sus barrigas...por otra parte decir que la alcaldesa siempre tiene una sonrisa y un buen gesto hacia todo el mundo..aunque no comparta ideilogias o credos..

    Denunciar comentari Respondre
Comenta el contingut

1
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Descobrir
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre