x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

  • UN LLEIDATÀ

Los platos rotos de Lleida

4
Actualitzada 17/07/2020 a les 10:49
L'Eix Comercial de Lleida, en l'inici del nou confinament

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© L'Eix Comercial de Lleida, en l'inici del nou confinament

MAGDALENA ALTISENT

SR. DIRECTOR:

Digo los platos rotos porque alguien deberá pagar los platos rotos de este confinamiento tan cruel al que se ha sometido a todos los ciudadanos, los empresarios, comerciantes y trabajadores autónomos, y los más perjudicados, los del mundo de la hostelería. Si algún político, sea del color que sea, piensa que la ciudad de Lleida olvidará este último confinamiento, está muy equivocado. Que vayan preparando las maletas del sin retorno a la política. Pues, aunque se tapen la cara con mascarillas para pasar desapercibidos, será inútil. Sabemos sus militancias y sus cargos para las próximas elecciones y venideras, sean las que sean. No os olvidaremos. No os perdono lo que habéis hecho con mi Lleida, una ciudad acogedora, y con unos ciudadanos ejemplares, cumplidores con todas las responsabilidades que se nos han exigido desde el Gobierno central con el estado de alarma. Nadie más que los alcaldes de las zonas fruteras de la zona del Segrià saben el verdadero motivo por el que somos víctimas de este último confinamiento y para que sea Lleida la que encabeza los titulares de los telediarios.

¿Quién controló las llegadas de trabajadores temporeros? ¿Quién se preocupó de habilitar espacios sanitarios imprescindibles para estas personas? ¿De dónde procedían estos temporeros, muchos con billetes supuestamente pagados de otras zonas del país? ¿No hubiera sido más fácil desde el principio hacerlos pruebas del Covid-19 antes de contratarles para la recolección? Son tantas las preguntas sin respuesta que solo la rabia contenida de quien escribe me obligó a callarme.

Mientras Lleida estará confinada, hay zonas colindantes con la zona del Segrià que, teniendo rebrotes de este virus, pueden ir a las playas de Salou, Cambrils o donde quieran, sin ningún control, mientras los leridanos, por ser buenos y obedientes, seremos los únicos confinados de nuestra Catalunya. Aunque espero y confío que alguien pagará los platos rotos. Lleida lo exige.

Comentaris

  • #4 Jose
    20/07/20 02:20

    PAQUITA AUGE GOMA va dir..
    Los padrins, q estaran enterrats tots !!!!
    Quina incongruència mes gran aquesta carta.
    Aneu a l'UCI i l'hospital, del propers potser direu vosaltres

    Denunciar comentari Respondre
  • #3 Alfons
    19/07/20 16:37

    No podem estar -hi més d´acord amb vosté a casa nostra, petita pero honesta i digna, que penso qe és el que fa falta aquí i allà, si suposem que hi ha alguna diferéncia que no en hi ha cap ni una, faig referénci als polítics, com alguns estan ben reforçats als medis que no els podem ni contestar una crítica. El que està ben clar es que Lleida ha important gens i res al Sr. President ni al Presidente tampoc, aquí juguem a tercera en política , pero a primera en resistència, tot i així quan l´estat d´alarma a Lleida regnaba la laxitut més estesa, ningú apretaba , doncs com la norma no la controlabem aquí, doncs alló de " cuanto peor mejor " aixó si pels que tenen sous estatals o millor autonòmics que estan més unflats encara. Quina barra las dels polítics, certament no s´en lliura ni vosté Sr. Larrosa, que ara que la norma no la posa vosté no val, quina barra també, que ha fet vosté per Lleida ? ,així li va deixar ben escrit qui el va possar, campi qui pugui. Solidaritat, la del pobleSI

    Denunciar comentari Respondre
  • #2 Cipeco
    19/07/20 10:18

    Doncs em sembla que no vivim a la mateixa ciutat, perquè he vist molta gent que no segueix les recomanacions. La gestió de Govern i Paeria tampoc ha estat millor, per això.

    Denunciar comentari Respondre
  • #1 PAQUITA AUGE GOMA
    17/07/20 14:34

    Estic totalment d'acord amb el que diu. Qui pagarà la factura emocional i econòmica de tot plegat?

    Denunciar comentari Respondre
Comenta el contingut

4
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre