x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Llum verda a la resolució de SíQueEsPot per un referèndum pactat

Actualitzada 06/10/2016 a les 19:41
El Parlament ha aprovat aquest dijous una proposta de resolució de SíQueEsPot que reclama que el referèndum d’independència anunciat pel president de la Generalitat Carles Puigdemont se celebri amb les "màximes garanties".

La proposta també demana que els impulsors del referèndum "busquin el reconeixement previ de la Unió Europea i la comunitat internacional", perquè la voluntat dels ciutadans expressada a les urnes tingui efectes polítics i jurídics reals.

El destacable de la votació és que s’ha aprovat gràcies als vots de JxSí: 73 vots a favor --JxSí i SíQueEsPot--, 10 abstencions de la CUP, i els 52 vots en contra de PSC, C’s i PP.

JxSí i SíQueEsPot escenifiquen amb aquesta votació un acostament sobre el referèndum, encara que els segons continuen advertint que no leS agrada ni el full de ruta sobiranista del president català ni que contempli que aquest referèndum sigui unilateral.

 
Temes relacionats
Comenta el contingut

Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre