La presidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, va explicar ahir en una entrevista a SModa, publicació dependent d’El País, que en les reunions amb homes “fer-se la rossa” ajuda a “aconseguir més”. A més, va assegurar que “la igualtat legal ja existeix”, malgrat que va admetre que encara queden molts “micromasclismes”, motiu pel qual s’ha “de continuar reivindicant la igualtat”.
Respecte al feminisme, va assenyalar que “va canviant” i que abans hi havia més estereotips. “És com dir que si ets feminista no et pots pintar els ulls, ni et pots arreglar, ni posar-te taló. Tinc amigues que són feministes i van perfectament arreglades”, va reblar.
Per la seua part, l’oposició no va tardar a criticar les declaracions de la presidenta de la Comunitat de Madrid (vegeu el desglossament).
La presidenta regional va sortir al pas de les crítiques rebudes per part dels diferents portaveus de l’oposició per les seues declaracions sobre el feminisme, a qui va retreure que “menteixen descaradament” quan l’acusen d’actituds masclistes, va assenyalar Cifuentes.