x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

Puigdemont demana personar-se davant del Constitucional pel recurs contra la seua investidura

  • EFE
Actualitzada 26/01/2018 a les 18:43
Carles Puigdemont a Brussel·les.

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Carles Puigdemont a Brussel·les.

EFE
L’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont ha demanat al Constitucional ser part en el procediment obert a l’alt tribunal després de la presentació d’un recurs per part del Govern central contra la seua designació com a candidat a la investidura, prevista pel Parlament per a dimarts vinent. Fonts de l’alt tribunal han confirmat a Efe aquest extrem.

El Govern ha recorregut avui davant del Tribunal Constitucional la convocatòria d’un ple del Parlament per votar la proposta de candidatura de Carles Puigdemont, a Bèlgica, com a president de la Generalitat. Ho ha fet malgrat que el Consell d’Estat no ha volgut avalar aquesta decisió. El Tribunal Constitucional (TC) ha de decidir ara si admet a tràmit aquest recurs, admissió que comportaria la suspensió de l’acord del Parlament amb tota probabilitat.

Segons han avançat a Efe fonts del Constitucional, el tribunal decidirà admetre'l a tràmit i suspendrà la designació com a candidat a president, amb una resolució que a més advertirà els membres de la Mesa de la seua obligació d’obeir.
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre