x
Català Castellà
Registra’t | Iniciar sessió Registra’t Iniciar sessió
Menú Buscar
Cercador de l’Hemeroteca
Segre Segre Premium

CAS PALAU

L'Audiència acorda enviar a presó de forma immediata Millet i Montull

Actualitzada 05/02/2018 a les 16:02
Després de ser condemnats per l’espoli de la institució cultural
Els exresponsables del Palau de la Música Fèlix Millet , Jordi Montull, la seva filla Gemma , aEls exresponsables del Palau de la Música Fèlix Millet , Jordi Montull, la seva filla Gemma , així com per a l'extresorer de CDC Daniel Osàcar, durant la vista celebrada a l'Audiència de Barcelonaixí com per a l'extresorer de CDC Daniel Osàcar, durant la vista celebrada a l'Audiència de Barcelona

Totes les imatges i continguts de SEGRE.com tenen drets i no es permet la seva reproducció i/o còpia sense autorització expressa.

© Els exresponsables del Palau de la Música Fèlix Millet , Jordi Montull, la seva filla Gemma , així com per a l'extresorer de CDC Daniel Osàcar, durant la vista celebrada a l'Audiència de Barcelona

EFE

L’Audiència de Barcelona ha acordat avui enviar a presó de forma immediata els saquejadors confessos del Palau de la Música, Fèlix Millet i Jordi Montull, a instàncies de la Fiscalia Anticorrupció, després de ser condemnats per l’espoli de la institució cultural.

La secció dècima de l’Audiència ha adoptat aquesta decisió després de la vista celebrada avui a instàncies de la Fiscalia Anticorrupció, que ha sol·licitat, a l’espera que es resolguin els recursos en el Tribunal Suprem, enviar ja a presó a Millet i Montull i que es retiri el passaport, es prohibeixi sortir d’Espanya i es fixin compareixences periòdiques a l’extresorer de CDC Daniel Osàcar i l’exdirectora financera del Palau Gemma Montull. 

Temes relacionats
Descobrir
El més...
segrecom Twitter

@segrecom

Envia el teu missatge
Segre
© SEGRE Carrer del Riu, nº 6, 25007, Lleida Telèfon: 973.24.80.00 Fax: 973.24.60.31 email: redaccio@segre.com
Segre Segre